Avatar billede duuink Nybegynder
04. juli 2007 - 11:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

harddisk til bærbar

Hej jer

Jeg sidder og overvejer om jeg skal investere i en asus vx2s, som er den nye opgraderede santa rosa model af vx2'eren. jeg er dog lidt ked af harddisken, 200GB 5400rpm - en stor men også langsom harddisk. Normalt er det jo muligt at skifte harddisk i en bærbar (jeg har ihvertfald gjort det selv et par gange), spørgsmålet lyder på om man kan skifte fra en almindelig harddisk over til en flashdisk når de bliver billigere?

/Thomas :)
Avatar billede bootup Nybegynder
05. juli 2007 - 14:23 #1
Det skulle du kunne ja, VX2S's harddisk kører over S-ATA, ligesom de fleste SSD diske gør.
Avatar billede duuink Nybegynder
07. juli 2007 - 02:26 #2
skal vi ikke kalde det et svar ?
Avatar billede bootup Nybegynder
07. juli 2007 - 15:19 #3
i think :)