Avatar billede jimped Nybegynder
03. juli 2007 - 20:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Rimelig pris?

I forbindelse med køb af Bærbar PC har jeg fået følgende tilbud. Vil I mene det er en fair pris?

Acer TravelMate 7514WSMI 1024 MB RAM
(modellen AMD Turion 64 X2 Processor
17" TFT WXGA Widescreen
Indbygget taltastatur (nødvendigt med indbygget taltastatur!)
1024MB DDR II SDRAM (2x512)
100GBHarddisk - 5400 RPM
DVD Supermulti Drev
10/100 LAN, 56Kbps modem
54Mbit 802.11b/g WLAN
Microsoft Windows

USB diskette drev (ekstern)
Brother MFC-7420 Multifunktions s/h
Microsoft Office Basic edition
Microsoft Word
Microsoft Excel
Microsoft Outlook
Installation, opsætning, konfigurering
Avast antivirus 3 års licens

Sætpris I alt    11.495,00 Kr.    excl. moms
Avatar billede fun22 Nybegynder
03. juli 2007 - 20:34 #1
Hej..

Jeg kan sælge det til dig for 10.000 + moms...
Inkl. 2 års reklamationsret.

Du kan kontakte mig på jtp[A]jtpdevelopment.dk hvis du vil vide mere..
Avatar billede AnyFellow Mester
03. juli 2007 - 21:06 #2
Umiddelbare priser fundet på nettet:
Bærbar: 4.800 kr. ekskl. moms.
Printer: 1.760 kr. ekskl. moms.
Microsoft Office Basic edition: 1.300 kr. ekskl. moms.
USB diskettedrev: 160 kr. ekskl. moms.
Avast antivirus - 3 år: 500 kr. ekskl. moms.

Samlet pris: 8.520 kr. ekskl. moms.

Når du sammenligner de 8.520 kr. skal du tænke på at denne pris er fremkommet ved at vælge hvert enkelt produkt hvor jeg har kunnet finde det billigst på nettet.

Jeg vil personligt hellere give mere for tingene, og så vide at det er købt et sted hvor service'en er i orden.

Umiddelbart vil jeg synes at 11.495 kr. er for meget for ovenstående, afhængig af hvad der er inkluderet i punktet "Installation, opsætning og konfigurering".

fun22...> Hvorfor fremhæve de 2 års reklamationsret? Det er lovebestemt på alle varer man køber som privatperson.
Avatar billede fun22 Nybegynder
03. juli 2007 - 21:27 #3
kfisker >> Det var mere for at understrege at det er nyt og ikke brugt..
Avatar billede AnyFellow Mester
04. juli 2007 - 06:45 #4
fun22..> Okay, undrede mig bare :)
Avatar billede jimped Nybegynder
03. august 2007 - 21:23 #5
Undskyld ventetiden. Har besluttet mig for den første jeg fik tilbudt.

Vil gerne give point, men kan ikke gøre det på kommentar. Læg venligst "et svar"
Avatar billede jimped Nybegynder
12. januar 2008 - 10:15 #6
okay