Avatar billede cyberdudes Nybegynder
02. juli 2007 - 15:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Telefonbesked skabelon

Jeg mangler en telefonbesked skabelon til outlook 2003.

Det skal helst være med indtastningsfelter til opkalder, firma og telefon samt 1 checkbox til om der skal ringes tilbage.

Kan godt lave det med ren tekst, men det er ikke så nemt at "tab" igennem.

Det er en der skal bruges flere gange om dagen, så den skulle gerne være hurtig at udfylde og sende.
Avatar billede kedde65 Praktikant
02. juli 2007 - 15:15 #1
Hej

Hvis du arbejder på en Exchange server, så er den bedste løsning at lave en formular til det.

Jeg har ikke sådan en liggende, men kan da godt give en pris på det, hvis du har behov for det.

Du er velkommen til at kontakte mig på ck@officekonsulenterne.dk

/Christian
Avatar billede cyberdudes Nybegynder
02. juli 2007 - 15:53 #2
Vi kører på en hosted exchange, så har ikke selv mulighed for det store  :(
Avatar billede kedde65 Praktikant
02. juli 2007 - 17:56 #3
Nej kun hvis I har adgang til offentlige mapper, så kan I lægge formularen der... men det er ikke ligefrem den bedste løsning...

/Christian
Avatar billede cyberdudes Nybegynder
06. juli 2007 - 10:20 #4
Lukket!!!