Avatar billede phones Nybegynder
02. juli 2007 - 11:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Point til Steffansp

Du skal da ikke snydes så du får 200 point her :-)
Avatar billede steffansp Nybegynder
02. juli 2007 - 11:31 #1
Tak ska du ha' ;) God spille lyst på den nye computer.. :D og god sommerferie

http://www.eksperten.dk/spm/785864
Avatar billede vejmand Juniormester
02. juli 2007 - 11:31 #2
Husk ref.: http://www.eksperten.dk/spm/785864

Det er darrich der skal oprette et spørgsmål med 100 point, da det ikke er lovligt at udlove mere end 200 point pr. spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Her lukker du selv ved at sende et "Svar" du efterfølgende accepterer.
Avatar billede phones Nybegynder
02. juli 2007 - 11:35 #3
Takker steffansp og i lige måde :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
02. juli 2007 - 11:38 #4
???
Avatar billede phones Nybegynder
02. juli 2007 - 12:36 #5
Vejmand, har desværre set din besked efter jeg gav point til steffansp
Avatar billede screem_brille Novice
02. juli 2007 - 12:39 #6
vejmand har du anmeldt det ? ellers gør jeg det.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. juli 2007 - 12:42 #7
Nej, jeg har ikke anmeldt det, jeg tror på den blide løsning. Altså stilfærdig at gøre opmærksom på problemet.
Mon ikke de så retter op på det.  :-)
Avatar billede screem_brille Novice
02. juli 2007 - 12:54 #8
vejmand giver dem et par timer så, men ellers bliver de anmeldt (det har vi jo pligt til)
Avatar billede vejmand Juniormester
02. juli 2007 - 13:03 #9
screem_brille >> Det har du for så vidt ret i, men jeg ringer heller ikke til politiet hver gang jeg ser en bilist køre får stærkt. (Ja, jeg vil faktisk ikke engang afvise at det kan ske for mig selv)  :-)
Avatar billede steffansp Nybegynder
02. juli 2007 - 13:06 #10
Phones, jeg opretter et spørgsmål og giver dig halvdelen tilbage... For det er jo rigtigt nok max 200 point. Og så skal den anden bruger også lige gøre det..

Ja den blide løsning er altid bedst :P
Avatar billede steffansp Nybegynder
02. juli 2007 - 13:08 #11