Avatar billede janebbesennielsen Nybegynder
01. juli 2007 - 17:03 Der er 4 kommentarer

Til føj printer på vista pc fra en delt printer på en xp pc

Er der nogen der kan hjælpe mig.
Jeg vil tilføje en printer på en trådløs vista pc
Printeren der skal tilføjes sidder på en XP Pc og er delt.
Vista Pc en kan godt finde den men når der skal oprettes forbindelse kommer der bare en meddelses box med teksten adgang nægtet.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
01. juli 2007 - 19:46 #1
Du skal give adgang til at share den på din xp pc hvis du ikke har gjordt det.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
01. juli 2007 - 19:48 #2
..læste det ikke ordentligt,du skriver jo den er delt...
Avatar billede jokerper Nybegynder
01. juli 2007 - 21:03 #3
Du skal nok sætte de rigtige tilladelser i Netværks- og delingscenter på Vista´en. Så tror jeg det virker.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
02. juli 2007 - 17:30 #4
Du skal oprette en bruger med logon på xp pcen hvis du ikke allerede har det.Og husk at begger computere også skal være medlem af samme workgroup.