Avatar billede beast Nybegynder
04. juni 2001 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flere lydkilder på én gang ?

Hej!

Jeg ville høre om det er muligt at afspille flere lydkilder på een gang med et SOundBlaster 128 PCI. Lige nu kan det ikke lade sig gøre, men kan man ikke komme uden om dette problem ?
Avatar billede beast Nybegynder
04. juni 2001 - 14:18 #1
altså wave-filer
Avatar billede milo Nybegynder
04. juni 2001 - 14:20 #2
Nej det mener jeg ikke dit lydkort er godt nok til.
Avatar billede makse Nybegynder
04. juni 2001 - 15:16 #3
Det er fordi Creative ikke har lavet nogle ordentlige drivere til Windows 95/98.
I Windows ME og 2000 skulle der ikke være noget problem.
Men prøv at hente de nyeste drivere.
Link: http://www.americas.creative.com/support/files/download.asp?Centric=17&OS=4 (Hele linket skal med)
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. juni 2001 - 15:45 #4
De drivere med ext .lib, hvordan skal de installeres?
Avatar billede makse Nybegynder
04. juni 2001 - 21:50 #5
Retaxes > De skal lægges i samme mappe som installalations programmet.