Avatar billede tykke Nybegynder
30. juni 2007 - 20:59 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Logitech G15 LCD(CS)

hej jeg har lige købt en Logitech G15 men så ville jeg gerne have at jeg kunne se det i LCD. men hvordan gør jeg det..

har fundet lidt men kan ikke rigtig få det til at virke.

har hentet denne http://egs.echovoice.com/echovoice/egs/downloads.html

håber i kan hjeelpe..

PS der skulle ikke vaere en det hved om man kan saette åø også vider.. ind..
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2007 - 21:05 #1
spørgsmål
"PS der skulle ikke vaere en det hved om man kan saette åø også vider.. ind.."

Svar:
Sæt styresystem til dansk tastaturlayout.
(Men hvorfor købte du ikke bare et dansk tastatur til at starte med :D ???)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2007 - 21:05 #2
.
Avatar billede tykke Nybegynder
30. juni 2007 - 21:21 #3
(Sæt styresystem til dansk tastaturlayout.) kan du sige ligt nermer hvordan jeg komme til styresystem...

Men hvorfor købte du ikke bare et dansk tastatur til at starte med :D ???) hmm han jeg snakke med sage at det kunne men ikke så..
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2007 - 21:33 #4
tastaturlayout: start - kontrolpanel - Internationale og sproglige indsstillinger.

Dansk tastatur: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386158

Det har været fremme i ½ år med DK tastatur :)
Avatar billede tykke Nybegynder
30. juni 2007 - 21:40 #5
oki så skal den byttes. det er sikker.. tak..
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2007 - 21:41 #6
Helt ok - husk at acceptere svar for at lukke igen ;)
Avatar billede ravnemor Juniormester
01. juli 2007 - 02:13 #7
Jeg havde sådan et tastatur som jeg solgte på qxl. Det jeg havde kunne godt skrive æøå på de samme taster som de normalt er på. Men bogstaverne var ikke markeret på tasterne.