Avatar billede dat01x02 Nybegynder
30. juni 2007 - 15:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Langsom PC, HijackThis logfil.

Hej,
min PC er nogle gange gange utrolig langsom, en eller anden process læser på harddisken hele tiden, hvilket sløver PCen. Jeg har lavet en Hijack logfil. Kan det være en virus eller ligende?
Den eneste process i TaskManageren der bruger CPUen 90-100% er "System Idle Process"

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MsMpEng.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\IPSSVC.EXE
C:\WINDOWS\system32\acs.exe
C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Program Files\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\sapdb\NSP\db\pgm\kernel.exe
C:\SAP\NSP\SYS\exe\run\sapstartsrv.exe
c:\program files\lenovo\system update\suservice.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\Program Files\Common Files\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
c:\sapdb\programs\pgm\serv.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMGR.exe
C:\Program Files\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
C:\Program Files\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Program Files\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\WINDOWS\System32\DLA\DLACTRLW.EXE
C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe
C:\Program Files\Common Files\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.EXE
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Hewlett-Packard\OrderReminder\OrderReminder.exe
C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Program Files\TechSmith\SnagIt 8\SnagIt32.exe
C:\Program Files\TechSmith\SnagIt 8\TSCHelp.exe
C:\Program Files\TechSmith\SnagIt 8\SnagPriv.exe
c:\sapdb\programs\pgm\dbmcli.exe
C:\sapdb\NSP\db\pgm\dbmsrv.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\system32\cidaemon.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AcroRd32.exe
C:\Program Files\HijackThis\hijackthis.exe

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer provided by 2Chosting
O2 - BHO: SnagIt Toolbar Loader - {00C6482D-C502-44C8-8409-FCE54AD9C208} - C:\Program Files\TechSmith\SnagIt 8\SnagItBHO.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\System32\DLA\DLASHX_W.DLL
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O3 - Toolbar: SnagIt - {8FF5E183-ABDE-46EB-B09E-D2AAB95CABE3} - C:\Program Files\TechSmith\SnagIt 8\SnagItIEAddin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\Lenovo\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe /tray
O4 - HKLM\..\Run: [LPManager] C:\PROGRA~1\THINKV~1\PrdCtr\LPMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AMSG] C:\Program Files\ThinkVantage\AMSG\Amsg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DLA] C:\WINDOWS\System32\DLA\DLACTRLW.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] c:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\UPDATE~1\ISUSPM.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "c:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKLM\..\Run: [PWRMGRTR] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\PWRMGRTR.DLL,PwrMgrBkGndMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BLOG] rundll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\BatLogEx.DLL,StartBattLog
O4 - HKLM\..\Run: [Realtime Monitor] C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [TVT Scheduler Proxy] C:\Program Files\Common Files\Lenovo\Scheduler\scheduler_proxy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] "C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe" -hide
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\CLIStart.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [OrderReminder] C:\Program Files\Hewlett-Packard\OrderReminder\OrderReminder.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UserFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -u
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [updateMgr] C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe AcRdB7_0_9
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O4 - Global Startup: Cisco Systems VPN Client.lnk = C:\Program Files\Cisco Systems\VPN Client\vpngui.exe
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
O4 - Global Startup: SnagIt 8.lnk = C:\Program Files\TechSmith\SnagIt 8\SnagIt32.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: &Translate English Word - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmwordtrans.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page into English - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Software Installer - {D1A4DEBD-C2EE-449f-B9FB-E8409F9A0BC5} - C:\Program Files\Lenovo\PkgMgr\\PkgMgr.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O15 - Trusted Zone: http://www.gooby.dk
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1178770353703
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = 2cchange.local
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = 2cchange.local
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = 2cchange.local
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\
O20 - Winlogon Notify: tpfnf2 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\notifyf2.dll
O20 - Winlogon Notify: tphotkey - C:\WINDOWS\SYSTEM32\tphklock.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: ACU Configuration Service (acs) - Atheros - C:\WINDOWS\system32\acs.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
O23 - Service: Cisco Systems, Inc. VPN Service (CVPND) - Cisco Systems, Inc. - C:\Program Files\Cisco Systems\VPN Client\cvpnd.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus RPC Server (InoRPC) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus Realtime Server (InoRT) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus Job Server (InoTask) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
O23 - Service: IPS Core Service (IPSSVC) - Lenovo Group Limited - C:\WINDOWS\system32\IPSSVC.EXE
O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
O23 - Service: SAPDB:  .M760032 (SAP DBTech-.M760032) - SAP AG - C:\sapdb\NSP\db\pgm\kernel.exe
O23 - Service: SAPDB:  .M760032 (quick) (SAP DBTech-.M760032 (quick)) - Unknown owner - C:\sapdb\NSP\db\pgm\quickknl.exe (file missing)
O23 - Service: SAPDB:  .M760032 (slow) (SAP DBTech-.M760032 (slow)) - Unknown owner - C:\sapdb\NSP\db\pgm\slowknl.exe (file missing)
O23 - Service: SAPDB:  .M760032 (omststknl.exe) (SAP DBTech-.M760032 (test)) - Unknown owner - C:\sapdb\NSP\db\pgm\omststknl.exe (file missing)
O23 - Service: SAPDB:  NSP (SAP DBTech-NSP) - SAP AG - C:\sapdb\NSP\db\pgm\kernel.exe
O23 - Service: SAPDB:  NSP (quick) (SAP DBTech-NSP (quick)) - Unknown owner - C:\sapdb\NSP\db\pgm\quickknl.exe (file missing)
O23 - Service: SAPDB:  NSP (slow) (SAP DBTech-NSP (slow)) - Unknown owner - C:\sapdb\NSP\db\pgm\slowknl.exe (file missing)
O23 - Service: SAPDB:  NSP (omststknl.exe) (SAP DBTech-NSP (test)) - Unknown owner - C:\sapdb\NSP\db\pgm\omststknl.exe (file missing)
O23 - Service: SAP DB WWW (SAPDBWWW) - Unknown owner - c:\sapdb\programs\web\pgm\wahttp.exe
O23 - Service: SAPNSP_00 - SAP AG - C:\SAP\NSP\SYS\exe\run\sapstartsrv.exe
O23 - Service: System Update (SUService) - Lenovo Group Limited - c:\program files\lenovo\system update\suservice.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
O23 - Service: TVT Scheduler - Lenovo Group Limited - C:\Program Files\Common Files\Lenovo\Scheduler\tvtsched.exe
O23 - Service: XServer - SAP AG - c:\sapdb\programs\pgm\serv.exe
Avatar billede levich Nybegynder
30. juni 2007 - 16:07 #1
Jeg ser på det, øjeblik.
Avatar billede levich Nybegynder
30. juni 2007 - 16:24 #2
Jeg kan ikke se noget snavs, men prøv den her scanning:

Hent AVG Anti-Spyware her: http://www.grisoft.com/doc/downloads-products/us/crp/0?prd=triasw.
Start AVG Anti-Spyware, opdater det, vælg fanebladet "scanner" og klik på "complete system scan".
Bagefter klik "apply all actions", "save report", "save report as" og gem logfil, f.eks. på skrivebordet.

... og kopier logfilen herind til sidst.
Avatar billede dat01x02 Nybegynder
30. juni 2007 - 18:23 #3
Ok, her er så logfil fra AVG:

---------------------------------------------------------
AVG Anti-Spyware - Scan Report
---------------------------------------------------------

+ Created at:    18:18:44 30-06-2007

+ Scan result:

C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@2o7[2].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@adidascanada.122.2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@divx.112.2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@lenovo.112.2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@msnportal.112.2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@nike.112.2o7[2].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@stepstone.112.2o7[2].txt -> TrackingCookie.2o7 : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@adtech[2].txt -> TrackingCookie.Adtech : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@advertising[2].txt -> TrackingCookie.Advertising : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@atdmt[2].txt -> TrackingCookie.Atdmt : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@burstnet[2].txt -> TrackingCookie.Burstnet : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@www.burstnet[2].txt -> TrackingCookie.Burstnet : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@casalemedia[2].txt -> TrackingCookie.Casalemedia : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@data.coremetrics[1].txt -> TrackingCookie.Coremetrics : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@doubleclick[1].txt -> TrackingCookie.Doubleclick : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@as1.falkag[1].txt -> TrackingCookie.Falkag : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@fastclick[1].txt -> TrackingCookie.Fastclick : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@ehg-acdsystems.hitbox[1].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@ehg-adidas.hitbox[2].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@ehg-kingstontechnology.hitbox[1].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@ehg-magicalia.hitbox[2].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@ehg-nokiafin.hitbox[2].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@ehg-superwarehouse.hitbox[1].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@ehg-techtarget.hitbox[2].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@ehg-youtube.hitbox[1].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@hitbox[1].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@phg.hitbox[1].txt -> TrackingCookie.Hitbox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@counter.hitslink[1].txt -> TrackingCookie.Hitslink : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@hotlog[1].txt -> TrackingCookie.Hotlog : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@searchportal.information[1].txt -> TrackingCookie.Information : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@komtrack[2].txt -> TrackingCookie.Komtrack : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@server.iad.liveperson[3].txt -> TrackingCookie.Liveperson : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@mediaplex[1].txt -> TrackingCookie.Mediaplex : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@www.myaffiliateprogram[2].txt -> TrackingCookie.Myaffiliateprogram : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@valueclick.ne[1].txt -> TrackingCookie.Ne : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@ssl-hints.netflame[2].txt -> TrackingCookie.Netflame : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@oewabox[2].txt -> TrackingCookie.Oewabox : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@stat.onestat[2].txt -> TrackingCookie.Onestat : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@ads-205.quarterserver[1].txt -> TrackingCookie.Quarterserver : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@questionmarket[1].txt -> TrackingCookie.Questionmarket : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@web4stats.realtracker[1].txt -> TrackingCookie.Realtracker : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@revenue[2].txt -> TrackingCookie.Revenue : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@bs.serving-sys[2].txt -> TrackingCookie.Serving-sys : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@serving-sys[2].txt -> TrackingCookie.Serving-sys : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@adopt.specificclick[2].txt -> TrackingCookie.Specificclick : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@specificclick[1].txt -> TrackingCookie.Specificclick : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@statcounter[1].txt -> TrackingCookie.Statcounter : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@statistik-gallup[1].txt -> TrackingCookie.Statistik-gallup : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@tacoda[1].txt -> TrackingCookie.Tacoda : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@tradedoubler[2].txt -> TrackingCookie.Tradedoubler : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@tribalfusion[1].txt -> TrackingCookie.Tribalfusion : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@m.webtrends[1].txt -> TrackingCookie.Webtrends : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@statse.webtrendslive[1].txt -> TrackingCookie.Webtrendslive : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@ad.yieldmanager[2].txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Cleaned.
C:\Documents and Settings\mbr\Cookies\mbr@yieldmanager[1].txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Cleaned.

::Report end
Avatar billede levich Nybegynder
30. juni 2007 - 20:20 #4
hmm, som jeg frygtede. Det afslørede ikke noget snavs.

Siger de her linjer fra hijackthis-loggen dig noget?
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = 2cchange.local
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = 2cchange.local
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = 2cchange.local

Det kan tænkes, at du har defekt RAM. Tjek om alt RAM virker som det skal, ved at højreklikke på denne computer og vælge egenskaber.
Avatar billede dat01x02 Nybegynder
01. juli 2007 - 08:44 #5
Ram ser ok ud. Ang. linierne så siger det mig ikke noget, andet end domain navnet er et domain jeg nogle gange er koblet op i mod.

Jeg må se om det bliver værrere med tiden, tak for hjælpen. Post lige et svar så jeg kan give nogle point for indsatsen.
Avatar billede levich Nybegynder
01. juli 2007 - 10:14 #6
Med disse seneste oplysninger fra dig tror jeg ikke, at problemet skyldes noget der er "forkert", men rettere et eller andet program, som kører i baggrunden.

Du kan jo prøve at afslutte de programmer med ikoner nederst i højre side af skærmen.