Avatar billede nederbasse Nybegynder
28. juni 2007 - 18:06 Der er 5 kommentarer

Fuld skærm og exe fil

Min swf movie skal ikke køre i et browser vindue men i playeren
Hvordan får jeg den til at fylde hele skærmen uden man kan se playerens vindue ?
På jobbet har jeg fået tilsendt Flash movies som exe filer og de fylder jele skærmen
Er det lavet med CS3 eller et tredje parts software ?
Avatar billede maqhem Nybegynder
28. juni 2007 - 18:35 #1
fscommand("fullscreen", true);

Denne sætter fullscreen mode på din exe-fil.
Avatar billede nederbasse Nybegynder
28. juni 2007 - 19:05 #2
Den der kræver vist lige lidt forklaring
Hvor indsætter jeg denne funktion ?
og hvordan laver jeg en exe fil med Fkash CS3 ?

BTW jeg bruger Flash en eller to gange om året så bær over med mig
Avatar billede maqhem Nybegynder
28. juni 2007 - 19:10 #3
Du skal skrive koden i dit ActionScript (Find den under menuen Window, hvis den ikke er synlig).
Tryk Ctrl + Shit + F12, gør kun exe markeret, tryk Publish. Så er den lavet i samme mappe som fla-filen.
Avatar billede nederbasse Nybegynder
28. juni 2007 - 20:56 #4
Det virkede :-)
Avatar billede maqhem Nybegynder
28. juni 2007 - 20:58 #5
Super duper :)