Avatar billede kingled1 Nybegynder
04. juni 2001 - 13:01 Der er 5 kommentarer

KAN Nogen hjælpe

Hejsa alle i dygtige folk, jeg er nybegynder i Sql og mangler en oversigt over \"Udtryk\" create insert m.m.
er der nogen af jer der ved hvor jeg kan finde en sådan liste med alle udtryk på, så vil jeg blive meget glad.

Gert
Avatar billede prins Nybegynder
04. juni 2001 - 13:09 #1
Hej se på mbn.dk
Avatar billede prins Nybegynder
04. juni 2001 - 13:10 #2
select
delete
insert
create
update

hvad mangler man mere end disse kommandoer?
Avatar billede pierrehusted Nybegynder
04. juni 2001 - 14:08 #3
Bare lige en lille kommentar/brok :
Jeg synes det er en god ide at skrive noget om emnet i overskrift/emne feltet. At skrive \"KAN Nogen hjælpe\" er lidt tosset - hele ideen med Eksperten er vel at nogen skal hjælpe. Du kunne f.eks. have skrevet \"Oversigt over udtryk\" - det ville have været en meget mere dækkende overskrift.

Men du er langt fra den eneste der skriver ligegyldige overskrifter/emner. Nu var det bare lige dig min brok gik ud over.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
05. juni 2001 - 09:50 #4
Den anden dag jeg sad og surfede rundt faldt jeg over siden http://blueoh.ddart.pe.kr/mssql/sql2000/html/  og den synes jeg ærlig talt var rigtig god.
Avatar billede torbenkoch Nybegynder
01. juli 2001 - 15:12 #5
En anden pæn ting at gøre, er selvfølgelig at lukke sit spørgsmål...