Avatar billede troublemaker Nybegynder
28. juni 2007 - 09:23 Der er 1 løsning

triCerat ScrewDriver v4

Hejsa,

Jeg ville lige høre om der er nogen som kender et godt alternativ til programmet ScrewDriver v4.

Det er et program man kan bruge på en Windows Terminal server til at styre de printere der er lokalt på den PC man sidder ved, hvis man er logget på terminalen med remote desktop. Den sørger for at alle printere bliver "mounted" så man ikke skal installere masser af drivere alt efter hvilken printer man har. Så hvis man har 10 forskellige printere så kan den sørge for de alle vil virke via RDP uden at installere driver på terminalen. Det eneste det kræver er at have installeret et klient program på klienten.

Grunden til jeg spørger efter et alternativt til dette, er fordi det er meget pricy. :)
Avatar billede troublemaker Nybegynder
06. september 2007 - 11:15 #1
lukker