Avatar billede jeppeeh Nybegynder
27. juni 2007 - 15:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio reference path

Hej eksperter,
Jeg har lavet et program i Visual Studio 2005, hvor jeg pakker filer. Derfor har jeg lavet en reference til en .dll fil ved at højreklikke på projektet > Add Reference... > Browse > og vælge filen. Det virker fint, men stien til .dll filen bliver D:\VS\Backup.

Flytter jeg mit program over på en anden server, vil dette selvfølgelig ikke virke, da .dll filen ikke ligger i D:\VS\Backup.

Mit spørgsmål er derfor så: Hvordan kan jeg sætte reference path til samme mappe som den compilede fil ligger i?

Vh.
Jeppe
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
27. juni 2007 - 21:27 #1
Den skulle meget gerne virke hvis dll filen ligger i samme mappe som programmet - virker det ikke?
Avatar billede jeppeeh Nybegynder
28. juni 2007 - 13:04 #2
Hmm.. Tak for det. Det virker..
Forinden dette indlæg testede jeg på en 64-bit Windows server. Referencen virkede ikke. Jeg har nu prøvet på en 32-bit Windows server, hvor jeg lagde dll filen i samme mappe, som du sagde og det virker perfekt..

Hvordan tildeler jeg dig point for dit svar?

Mange tak for hjælpen mysitesolution..

Jeppe
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
28. juni 2007 - 17:59 #3
svar :) så lidt...