Avatar billede delphimann Nybegynder
04. juni 2001 - 11:41 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Istedt for Edonkey

Hej

Jeg brugte eDonkey for at bytte mit DJ Musik (som jeg selv har lavet) med andre. men nu virker edonkey af lort hos mig..... er der noget andet jeg kan bruge ?? Der skal også gerne være film !?

Jeg kan ikke lide Napster og WinMX
Avatar billede riversen Nybegynder
04. juni 2001 - 11:42 #1
Avatar billede riversen Nybegynder
04. juni 2001 - 11:42 #2
har alt...film, software, musik etc
Avatar billede fastpoint Nybegynder
04. juni 2001 - 11:45 #3
Avatar billede zycho Nybegynder
04. juni 2001 - 11:56 #4
kazaa skodder! limewire skodder! mIRC kanaler / FTP sider RULEZ!!!!!!

Der kan du få alt....
Avatar billede delphimann Nybegynder
04. juni 2001 - 11:59 #5
oki er det ligesom edonkey med at den henter fra en anden hvis ham du henter fra går offline
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
04. juni 2001 - 12:00 #6
Bearshare er et godt alternativ! www.bearshare.com
Avatar billede palle_anker Nybegynder
04. juni 2001 - 12:03 #7
nej.....

jeg ved ikke hvad du godt kan lide af programmer men en ting er sikkert mIRC og FTP er lort til dig det er slet ikke samme form for programmer og der skal man finde den man vi dele med men her er en side med links til forskellige programmer prøv og se hvad du bedst kan lide =)

http://www.mymusic.dk/software/agenter.asp?vis=agenter

ENJOY =)
Avatar billede zycho Nybegynder
04. juni 2001 - 12:04 #8
delphimann >> De er alle ens når det kommer til stykket. Der er meget forskel på dem!!

Her er en liste over dem jeg kan komme i tanker om:

kazaa
morpheus
limewire
winmx
edonkey
napster
napigator
gnutella

Der er alle dårlige, måske du finder dem gode i den første uge du prøver dem, men så finder du ud af at de slet ikke er noget værd (næsten).

Hvis jeg endelig skulle kåre en af dem som vinder bliver det nok Kazaa, begrundet at den finder rimelig meget, og du kan også komme til at hente hurtigt. Også brugervenlig og så kan du hente samme fil i små bider fra forskellige users for at opnå højere hastighed!!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
04. juni 2001 - 12:05 #9
Avatar billede zycho Nybegynder
04. juni 2001 - 12:06 #10
skulle have stået. Der er meget lidt forskel på dem!!!!!
Avatar billede riversen Nybegynder
14. juni 2001 - 20:16 #11
LUK!
Avatar billede delphimann Nybegynder
22. juni 2001 - 17:58 #12
lukker