Avatar billede zhodiac Nybegynder
26. juni 2007 - 12:19 Der er 2 kommentarer

Min skærm slukker og computeren fryser?

Jeg har de sidste par dage siddet og spillet wow (world of warcraft) og lige pludselig går min skærm i dvale og få sekunder efter fryser hele computeren. Jeg har tjekket mit skærmkort og cpu at de skal give besked hvis de bliver for varme, men de har ikke givet nogen alarm hverken fra cpu´en eller fra skærmkortet. Nogen der har en ide om hva det kan være?

Ps. den første der kommer med det latterlige svar med "nullermænd" skal have slag med en frossen pore, hvis man spørg om hjælp herinde er det ikke "nullermænd" der er problemet!!
Avatar billede warg Nybegynder
26. juni 2007 - 14:35 #1
opdaterede drivere? ram?
Avatar billede zhodiac Nybegynder
26. juni 2007 - 16:25 #2
Ja, jeg har prøvet at opdatere skærmkort, bios og den nyeste patch fra wow. Computeren har kort med de samme instillinger i over en måned, jeg har ikke lavet nogen ændringer hverken software eller hardware i den måned, men i søndags gjorde den det første gang med at slukke for skærmen og efter et par sekunder fryser hele computeren.