Avatar billede helpmypc Nybegynder
26. juni 2007 - 11:59 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at finde de rigtig EDB grossis

Hejsa,
Jeg er ny her, og fandt forummet hvor det ser ud til at der er nogle kloge hoveder. Selv vil jeg prøve at hjælpe andre så godt jeg kan.
Jeg er ved at undersøge mulighederne for at importere af computer udstyr. Men kan ikke rigtig finde de gode steder hvor man køber vare hjem.
Er der nogle der ved hvad for nogle grossister edb butikkerne bruger for har virkelig svært ved at finde det håber der er nogle der kan hjælpe mig..
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
26. juni 2007 - 12:24 #1
Her er et par stykker:

SMG          www.smg.dk
Actebis      www.actebis.dk
Rosenmeier    www.rosenmeier.dk
Interdata    www.interdata.dk
Tech Data    www.techdata.dk
Ingram Micro  www.ingrammicro.dk
EET Nordic    www.eet.dk
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
16. juli 2007 - 12:06 #2
kan kun foreslå dig at holde dig laaaaangt væk fra rosenmeier..
har selv.. og kender flere der har haft meget uheldige oplevelser med dem ..