Avatar billede fransen Nybegynder
24. juni 2007 - 23:37 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Linksys WGA54G: wireless game adaptor - mangler installerings CD

jeg har mistet den CD der fulgte med min linksys WGA54G game adaptor - er der mon nogen der kan give et link til sådan en?
Avatar billede fransen Nybegynder
25. juni 2007 - 08:13 #2
tak for budet - men jeg ahr været der; her er kun firmware og diverse vejledninger og ikke downloadaf selve installatins CD-en :o(
Avatar billede mikkelk Nybegynder
25. juni 2007 - 08:29 #3
Hvad skal du bruge selve installations-cd'en til? Du skal vel blot bruge driverne?
Avatar billede fransen Nybegynder
25. juni 2007 - 22:14 #4
kunne godt bruge den quick install cd - der klarer ærterne for en
Avatar billede mikkelk Nybegynder
25. juni 2007 - 22:18 #5
ok :-) så må jeg melde pas.
Avatar billede fransen Nybegynder
25. juni 2007 - 23:09 #6
men tak alligevel...
Avatar billede jan_man Nybegynder
09. september 2007 - 13:42 #7
Jeg er klar over, at det er lidt sent, og jeg kan desværre ikke hjælpe dig med CD'en, MEN...

...hvis det var for at kunne konfigurere din trådløse spil-adapter kan du måske anvende denne guide:
http://linksys.custhelp.com/cgi-bin/linksys.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=4524&lid=9249840781B06

Det var bare lige et skud fra hoften, og jeg aner som antydet om det var lige det du manglede :-)
Avatar billede fransen Nybegynder
09. september 2007 - 15:31 #8
gav point til både mikkelk og jan_man, faktisk behøvede jeg ikke noget bare admin via mit access point - men begge svar er gode hints iøvigt

tak til jer begge