Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2007 - 18:19 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Muligt at DLe XP?

Min ven fortalte mig noget om at man kunne downloade en udgave af Windows XP. Kunne virkelig godt tænke mig at få geninstalleret min computer da den kører af h'til.

Er der nogen som ved om det overhoved er rigtigt?
Kan det gøres lovligt?
Hvor kan det findes henne?

På forhånd tak.
Avatar billede leif Seniormester
24. juni 2007 - 18:28 #1
Ja, det kan gøres lovligt hvis du har en aftale med Microsft som tillader det.

Men hvis du har XP så har du vel en XP CD ?
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2007 - 18:34 #2
Tror den er blevet væk?
Men hvordan skal det gøres?
Avatar billede hcma Novice
24. juni 2007 - 20:10 #3
hvis du har en lovlig udgave af WindowsXP, og din cd er blevet væk, ringer du til Microsoft og forklarer dem problemet. De er nok villige til at sende dig en ny cd for et mindre beløb. Det kræver selvfølgelig at du har din kode/nøgle til XP
Avatar billede team1885 Nybegynder
25. juni 2007 - 16:21 #4
Du kan også bare låne en XP, og tage en kopi. Du skal bare sørge for, at den er magen til.
Det vil sige, at hvis din XP er "Home" skal du låne en Home, ellers pro.

Når du stiller et spørgsmål, eller kommer med en kommentar, skal du ikke trykke på svar.
Avatar billede team1885 Nybegynder
12. juli 2007 - 17:44 #5
Sker der noget?
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2007 - 01:05 #6
I maa gerne smide et svar allesammen.
Avatar billede hcma Novice
24. juli 2007 - 08:31 #7
svar
Avatar billede team1885 Nybegynder
27. juli 2007 - 22:12 #8
*