Avatar billede kennethjen Nybegynder
23. juni 2007 - 18:01 Der er 7 kommentarer

Skærm aktiveres ikke

Jeg har lige samlet en computer, og alt sidder som det skal, men har det lille problem, at skræmen ikke gider at aktiveres.

Har nu prøvet med en flad skærm og en gammel CRT skærm, og intet fungere, ingen impuls overhovede.

Har prøvet at skifte GFX kortet ud, men heller ikke der var der et problem..

Nogen der ved hvad der evt kunne være defekt, dør hvis i siger CPU :D

Tak på forhånd.

Kenneth Jensen
Avatar billede warg Nybegynder
23. juni 2007 - 22:02 #1
lyder det som om computeren loader og sådan noget?
for hvis ikke er det nok din strømforsyning der er død.
Avatar billede kennethjen Nybegynder
24. juni 2007 - 00:03 #2
Tja, der er ikke sat alle diske ind endnu, men min konklusion is et dødt mobo.

Men alle blæsere starter, og samme med cpu blæser, dog stopper cpu cooler efter ca 2 min med at køre, her efter står den hver 5 sek og spinde ca 3 omgange, stop igen og start... tror du har fanget billedet.

Men læste et spm her indefra og den afsluttede også med et defekt mobo

Hvis du vil have data'er på produkterne, må du lige sige til..

Beklager den lange tid om at svare, men måtte bare væk, var ved at hive mine hår af hovedet.

KKJ
Avatar billede kennethjen Nybegynder
24. juni 2007 - 00:04 #3
naturligvis også den 140mm blæser i PSU'en
Avatar billede warg Nybegynder
24. juni 2007 - 10:53 #4
hvor gammel er den strømforsyning?
Avatar billede kennethjen Nybegynder
24. juni 2007 - 19:29 #5
Ca 10 min
Avatar billede warg Nybegynder
25. juni 2007 - 17:05 #6
kan du teste den i en anden computer?
Avatar billede kennethjen Nybegynder
25. juni 2007 - 19:04 #7
Det var bundkortet. og den virkede fint