Avatar billede jedii Nybegynder
23. juni 2007 - 13:39 Der er 7 kommentarer

CS via bootcamp

Hej,

er der nogen herinde, som kører counter-strike på en macbook via bootcamp? I så fald vil jeg gerne have nogle tips til, hvordan jeg indstiller computeren til bedst at køre spillet mht grafik og derudover bare nogle gode råd og huskeregler.
Avatar billede jedii Nybegynder
23. juni 2007 - 15:11 #1
ingen svar?
Avatar billede kurdo Novice
23. juni 2007 - 23:51 #2
jeg er sev en nybegynder til mac, grafikkort osv, men så vidt jeg ved er der ingen grafik kort i en mac eller? ved ikke. men tror jeg ikke.
Avatar billede warg Nybegynder
24. juni 2007 - 11:01 #3
der er selvføgelig et gfx-kort i din macbook.
spørgsmålet er hvad det kan trække.
prøv at lege lidt med opløsning o.s.v
Avatar billede kurdo Novice
29. juni 2007 - 13:43 #4
ps, jeg downloadede et program der kunne kører .exe filer, så vis du vil have navnet, så siger du bare til?

den instillerede steam og jeg havde næsten instilleret steam, men slettede det igen, var bange for min mac skulle fucker opp. :D
Avatar billede kurdo Novice
29. juni 2007 - 13:49 #5
http://media.codeweavers.com/pub/crossover/cxmac/demo/CrossOver-6.1.0-demo.dmg

du instillere den, så står der du skal sætte cd ind, men det skal du ikke, men du kører crossover og ind i den kan du vælger det hvor der står steam, så instillere den det hee for dig, så du behøves ikke engang downloade steam fra nettet, den downloade for dig,

jeg ved ikke om det virker, men jeg er sikker på du kan downloade steam, men ved ikke med cs, måske, måske ikke. :D prøv..
Avatar billede mysli Nybegynder
18. september 2007 - 13:01 #6
Jeg kører CS over Bootcamp på MBP, men den har jo også et  dedikeret grafikkort og en noget anden chip.

Jeg kan ikke forestille mig det skulle være noget problem med det delte grafikkort i MB, bare du har nok ram. Forresten kører det HELT perfekt på min MBP
Avatar billede jedii Nybegynder
04. november 2008 - 16:45 #7
sig endelig til hvad programmet der kunne køre .exe filer hed