Avatar billede hansk Nybegynder
22. juni 2007 - 15:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ODBC problem på vista

Hej, Jeg har oprettet en C5 klient på en maskine med Vista home basic.
Min server kører XP. Det går udmærket.
Nu forsøger jeg at oprette en ODBC forbindelse til serveren.
Her får jeg dog fejl. Den samme opsætning benytter jeg på andre XP maskiner som fungerer som klienter.

Hermed lidt fra loggen:

9f8-5bc    EXIT  SQLDriverConnectW  with return code -1 (SQL_ERROR)
        HDBC                00E4C500
        HWND                001803A4
        WCHAR *            0x6E75B264 [      -3] <Invalid string length!>
        SWORD                      -3
        WCHAR *            0x6E75B264
        SWORD                      -3
        SWORD *            0x00000000
        UWORD                        0 <SQL_DRIVER_NOPROMPT>

        DIAG [S1000] [Simba][SimbaEngine ODBC Driver][DRM File Library]General error. (-4001)

        DIAG [IM006] [Microsoft][ODBC Driver Manager] Driverens SQLSetConnectAttr mislykkedes. (0)

Jeg kan ikke lige gennemskue hvad der er galt.
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede hansk Nybegynder
13. juli 2007 - 15:06 #1
problem løst. Man havde ikke fået dokumenteret at odbc koder kun kan indsættes via c5koder.exe.
Avatar billede hansk Nybegynder
14. juli 2007 - 12:36 #2
x