Avatar billede duracellert Nybegynder
03. juni 2001 - 22:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Netværk til delt ADSL hos Mobilix

Jeg skal have opsat et netværk mellem 3 pc\'er - 2 med win98 og en win ME. De skal kunne dele en ADSL forbindelse -hos Mobilix :-(
Avatar billede kapla Nybegynder
03. juni 2001 - 22:59 #1
Avatar billede duracellert Nybegynder
03. juni 2001 - 23:00 #2
P.S. - hvad skal jeg bruge swich / router? Hva er fordelene ved dem hver især? Nogle I kan anbefale?
Avatar billede jones Nybegynder
03. juni 2001 - 23:03 #3
hvis du har den en computer sat til nettet kan den være server (så se kapla0´s link)

ellers kan du bruge en router som du så sætter til dit netværk via en hub eller switch...
Avatar billede kapla Nybegynder
03. juni 2001 - 23:04 #4
Øhmm du behøvede ikke at acceptere mit svar så hurtigt
Avatar billede jones Nybegynder
03. juni 2001 - 23:10 #5
kapla0 >> tja jeg tror da ikke han har tjekket det og fået det til at virke endnu...
Avatar billede kapla Nybegynder
03. juni 2001 - 23:10 #6
tror jeg heller ikke
Avatar billede leif Seniormester
04. juni 2001 - 10:11 #7
Der hvor du har Internettet kørende skal du installere ICS, Internet Deling. Du skal på dine andre maskiner så bare køre med tildelt IP, samt køre med DCHP til WINS navefortolkning. Så skulle det meget gerne virke.
Avatar billede leif Seniormester
04. juni 2001 - 10:11 #8
Det er i hvert til fald sådan vi kører en delt ADSL forbindelse hos os.
Avatar billede duracellert Nybegynder
05. juni 2001 - 09:21 #9
takker for jeres indlæg - og quidening til brug af eksperten :-) Nej,det er ikke sat op endnu...
Avatar billede duracellert Nybegynder
05. juni 2001 - 09:24 #10
P.S. - som I sikkert har gættet er jeg \"groen\" i dette forum....