Avatar billede jpveis Nybegynder
21. juni 2007 - 20:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

jeg kan ikke se sputnik på mit tv

jeg kan ikke se sputnik på mit tv med xbox360.
den er tilsluttet en vista pc, men når jeg skal se et klip skriver den at der er videofejl og at der mangler nogler filer i mediaplayer,
men det virker på den pc det kører fra.

lige et tillægs spørgsmål jeg har tænkt på at rerarer vista, men kan man det som man kunne med xp altså laven en instalering oven i,

hilsen jesper
Avatar billede sokratez Nybegynder
22. juni 2007 - 22:29 #1
Jeg havde/har samme problem og skrev til TV2, hvorefter jeg fik en kort email tilbage om at "Sputnik understøtter ikke X360"
Avatar billede jpveis Nybegynder
22. juni 2007 - 22:59 #2
hehe mærkeligt da jeg kan se det på xbox360 via min bærbar
Avatar billede sokratez Nybegynder
23. juni 2007 - 07:34 #3
Ja det er mærkeligt når det er X360 der klager over drivere og ikke din PC... Kan du ikke beskrive din laptop lidt mere detaljeret?
Avatar billede jpveis Nybegynder
23. juni 2007 - 08:44 #4
det er en hp dv9072ea med vista ultima
måske er det fordi den er koblet tråløst op på netværket
min pc er sat til min router med kabel
Avatar billede sokratez Nybegynder
23. juni 2007 - 09:44 #5
Hmm, ja det forstår jeg ikke. Kan ikke se det burde have indflydelse at den kører wireless...
Avatar billede jpveis Nybegynder
31. august 2011 - 15:54 #6
ii