Avatar billede ander Nybegynder
21. juni 2007 - 18:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Små billeder i animeret Flash fil

Er der en rar sjæl som vil hjælpe os med at få nogen små billeder at køre i en animeret Flash fil.

Det skulle være meget enkelt, vi har tænkt at man kan gøre det på samme måde som små billeder kører i en animeret GIF fil.
Vi har 8 billeder som er 216x90.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. juni 2007 - 19:16 #1
Er ikke klar over om denne kan bruges til det?
Gratis idag.http://www.giveawayoftheday.com/
Avatar billede ander Nybegynder
22. juni 2007 - 16:37 #2
Jeg vil gerne betale for hjælp til at få mine billeder at køre i Flash.
Jeg har FLASH MX Professional 2004, og har førsøgt at tegne m.m. men må indrømme at det går - meget - meget langsomt.
Som sagt vil jeg gerne betale hvis jeg kan få hjælp til at lave en animation med 8 jpg billeder. Billederne skal bare fade ind og ud på en smuk måde :)
Avatar billede ander Nybegynder
24. juni 2007 - 21:15 #3
lukker