Avatar billede Trez Seniormester
21. juni 2007 - 17:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er dette en billig computer

Jeg har fundet den her på Fonas hjemmeside og ville høre om det var billigt?

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4206901680

Hvad er i øvrigt fordelen ved dual core?
Avatar billede Slater Ekspert
21. juni 2007 - 18:09 #1
Ja tak, den er sgu ganske god til prisen.
Dog har de der "normale" forhandlere en dårlig vane, med aldrig at putte nok RAM i deres maskiner, og Fona er tilsyneladende ingen undtagelse. 2 GB burde være minimum i dag.

Dual core giver dig bare to CPU'er i én. Dvs. i princippet får du det dobbelte af den hastighed der står, men det er meget groft sagt, da de færreste spil og systemer i dag udnytter det ordentligt. Og så gør det også at computeren ikke fryser så meget, da CPU-krævende programmer kan læsses over på den ene CPU, så du har den anden til at udføre andre ting imens. Ganske rart.
Avatar billede coolerssuck Nybegynder
23. juni 2007 - 17:34 #2
Ja, der mangler afgjort RAM i den PC, men ud over det lyder det fint. Check evt. om bundkortet understøtter at du læsser mere ram i.
Avatar billede Trez Seniormester
06. juli 2007 - 16:27 #3
takker for svar, undskyld den langsomme respons

Hvis i evt. lige smider et svar så jeg kan komme af med pointene :)
Avatar billede coolerssuck Nybegynder
09. juli 2007 - 18:34 #4
Ved ikke om det er mig der skal ha, men her er et svar :)