Avatar billede niels__k Nybegynder
20. juni 2007 - 21:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl i serveradgang ved hentning af mail - Fejlnummer: 0x800C0133

En spontant opstået fejl aktiveres når jeg forsøger at hente mail Outlook Express ver 6.x på serveren og jeg får følgende fejlmeddelelse:

Der er opstået en ukendt fejl. Konto: 'mail.cbs.dk', Server: 'mail.cbs.dk', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800C0133

Jeg har både googlet spørgsmålet og set på Microsofts hjemmeside, men uden resultat, f.eks. har jeg prøvet en række forslag med give mulighed for at geninstallere bl.a. ved at rette i registreringsdatabasen, men alt sammen uden held.

Så både en løsning, der direkte retter fejlen eller en løsning der gør det muligt at geninstallere Outlook Express, vil være meget velkomment

Med venlig hilsen
Niels__K
Avatar billede niels__k Nybegynder
20. juni 2007 - 21:31 #1
Jeg glemte at skrive, at jeg godt sende mails på samme identitet, men altså ikke modtage. Jeg kan også både sende og modtage til og fra en anden konto (identitet)
Avatar billede enya Nybegynder
20. juni 2007 - 21:50 #2
Har Google't fejlen - svært at finde noget - men måske kan du finde noget her.??
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Outlook+Express+error+0x800C0133&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Avatar billede sostack Nybegynder
21. juni 2007 - 07:16 #3
Avatar billede niels__k Nybegynder
21. juni 2007 - 16:18 #4
Problemet er løst. Tak for hjælpen. Både enya og sostack kom med løsninger på problemet, men sostack havde en mere let tilgængelig løsning på gendannelse af mails i den nydannede indbox. Så det mest retfærdige ville være enya f.eks. fik 75 point og sostack f.eks. 125, men jeg ved ikke om man deles om point og hvordan I praktisk får dem tildelt? Niels__K
Avatar billede niels__k Nybegynder
21. juni 2007 - 16:19 #5
Både enya og sostack kom med løsninger på problemet, men sostack havde en mere let tilgængelig løsning på gendannelse af mails i den nydannede indbox. Så det mest retfærdige ville være enya f.eks. fik 75 point og sostack f.eks. 125, men jeg ved ikke om man deles om point og hvordan I praktisk får dem tildelt? Niels__K
Avatar billede enya Nybegynder
21. juni 2007 - 18:25 #6
Hej Niels__K: Godt du fik løst problemet ... :-)

Jeg linkede kun en Google-søgning - for det var svært at finde noget, som du også skrev.

Jeg deltager ikke på Eksperten for pointenes skyld - så du kan jo  vente og se, hvad sostack mener...

Har ikke prøvet at give points. Ved kun det kræver et "svar", for du kan ikke give points til en 'kommentar'. Mvh. enya
Avatar billede sostack Nybegynder
21. juni 2007 - 18:55 #7
Samler ikke point mere

//sostack