Avatar billede team1885 Nybegynder
20. juni 2007 - 19:54 Der er 1 løsning

Kuk med double boot efter install. af Sata.

Jeg har installeret en Sata disk og det kører udmærket.
Den kører som disk 1. hvor disk 0 er en Ide slave.
Men siden jeg fik Sata er der problemer med at starte op på min
anden XP. Jeg har endda lavet en helt ny, og den fungerede fint i går.
Men i dag vil computeren ikke starte op på min XP-2. Den påstår at der
mangler hal.dll i system 32. Men det passer ikke. Jeg har 2 gange taget
hal.dll fra den XP som ligger på C-drevet, og fungere fint, og lagt ind
i system 32 på den anden XP. De 2 installationer ligger på samme Sata,
men på hver sin partition. Da jeg kørte Ide på disk 0, havde jeg ingen
problemer. Og man kan jo ikke lave repair eller fix boot på en sekundær
XP installation. Har nogen en bud?
Avatar billede team1885 Nybegynder
20. juni 2007 - 21:27 #1
Lukker spørgsmålet. Jeg er træt af det fis med Sata som disk 1. Windows kan åbenbart
ikke finde ud af double boot på den måde. Jeg lægger XP tilbage på Ide på disk 0.