Avatar billede convict Nybegynder
20. juni 2007 - 18:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Paypal shop eller modul - script

Hej kloge hovder.

Jeg har gang i et projekt hvor jeg skal bruge en paypal shop eller paypal modul, hvor kunder kan bestille en eller flere vare, Så det jeg søger er en simplet paypal shop system der er færdiglavet og køre på en ekstern side.
Eller et script der kan integreres på en allerede oprettet side til formålet.

Nogen af jer der har et godt forslag til dette?
Siden det skal knyttes til er programmeret i PHP og mySQL.

PS. Jeg har kigget igennem mange sprøgsmål og svar på siden allerede, men mange af svarende er enten rigtigt gamle eller forvirende, Så håber det her gir pote :-)

På forhånd tak
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. juni 2007 - 21:28 #1
Avatar billede convict Nybegynder
20. juni 2007 - 23:24 #2
Arh havde godtnok kigget på den side tidligere, men havde ikke lige set paypal modulet. Tilsyneladene kan det godt bruges. :)

Jeg prøver at smide det op i en domeæne.com/shop
Og tester det.

Tak for svaret
Avatar billede convict Nybegynder
20. juni 2007 - 23:27 #3
ops. var lige ved at give mig selv accepteret svar.
Smid lige et svar så får du points :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. juni 2007 - 07:13 #4
Svar!
Avatar billede convict Nybegynder
21. juni 2007 - 08:59 #5
Super
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. juni 2007 - 09:01 #6
Takker for point. :o)