Avatar billede segato Nybegynder
20. juni 2007 - 14:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Add dll runtime

Jeg har en app der skal kigge i en folder med nogle class libraries. Herefter skal den via reflections læse en masse klasse ind og bruge dem. Dette kan gøre fra koden via Assembly.LoadFromFile osv osv. Men kan man fra app.config ikke også tilføje referencer, nogle der har svaret på dette?
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
20. juni 2007 - 17:14 #1
Det er rigtigt at der i config-filen nogen gange optræder noget reference konfiguration. Det er dog ikke alle referencer, men kun til .dll'er der ligger i GAC'en, og således ikke skal kopieres med i /bin/ mappen...

Du kan selvfølgelig lave din egen ConfigurationSection der indeholder en liste med .dll'er.
Avatar billede segato Nybegynder
20. juni 2007 - 21:44 #2
Det er ikke helt det jeg vil. Men er blevet fortalt det ikke helt kan lade sig gøre på den måde jeg gerne vil.

Men tak for svaret anyway.