Avatar billede trex Nybegynder
19. juni 2007 - 14:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Automatisk overførsel af baggrundsbillede i dok. til næste side

Hey.

Jeg er igang med at lave nogle dokumentskabeloner til at behandle forsikringsskader med.
Jeg har derfor sat mit dokument op således, at virksomhedslogoet og kontaktinformationer står øverst i dokumentet som et baggrundsbillede samt endnu et logo som vandmærke midt på siden.

Mit spørgsmål er så:
Hvordan gør jeg sådan i Word (2003), at de billeder som jeg har lagt ind, automatisk kommer på den nye dokumentside?
De skal have samme placering som de "originale" blot på en ny side.

På forhånd tak for hjælpen!
Stefan Thilemann
Avatar billede knirkeline Nybegynder
19. juni 2007 - 14:52 #1
Hvis du mener side 2 og fremad, skal du indsætte dit logo/vandmærke i sidehoved eller fod, hvorefter det automatisk bliver vist på alle sider.
Tjek evt. også om der er speciel sidehoved/fod for første side i sideopsætningen.
Avatar billede trex Nybegynder
19. juni 2007 - 14:57 #2
Dvs. at det nemmeste er, at jeg indsætter begge mine billeder i sidehoved eller fod?
Jeg havde troet der fandtes en mere "korrekt" metode - men jeg prøver lige :)
Avatar billede trex Nybegynder
19. juni 2007 - 15:03 #3
Jeg takker mange gange. Det virker 100% efter hensigten - og så virker det også til at være den korrekte metode :)
Avatar billede trex Nybegynder
19. juni 2007 - 15:05 #4
Hm, det er efterhånden flere år siden jeg har brugt eksperten.dk, så jeg kan ikke helt finde ud af at give dig point ;)
Det kan være du skal skrive som "svar" istedet for "kommentar"??
Avatar billede vejmand Juniormester
19. juni 2007 - 16:09 #5
Yeps, du kan først give point når knirkeline har lagt et svar......
Avatar billede knirkeline Nybegynder
19. juni 2007 - 16:17 #6
Kommer her ;o)

Der er nu også en officiel måde til vandmærke i 2003. Via Formater, Baggrund, Trykt vandmærke, men det er ret begrænset, hvad man kan med den og det bliver alligevel indsat i sidehoved/fod.
Avatar billede knirkeline Nybegynder
22. februar 2008 - 09:37 #7
Er du sød at acceptere svaret, så jeg får point ;o)