Avatar billede krosser Nybegynder
19. juni 2007 - 14:15 Der er 7 kommentarer

Eksportere fra en tabel i oracle 10G til en teks til med tabs

Hej Eksperter,

Jeg er absolut grøn i Oracle 10G

Er det muligt at eksportere til en tekstfil fra oracle således at data ender med kolonne overskrifter samt at indholdet er tabulator seperaret?

Jeg kan ikke komme udenom at det skal være tab sepereret.

Tak for jeres hjælp. Husk at skrive svar og ikke kommentarer ellers kan jeg ikke give points
Avatar billede krosser Nybegynder
19. juni 2007 - 14:15 #1
Skær det venligst ud i papa, da jeg ikke kender meget til Oracle, på forhånd tak
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. juni 2007 - 14:37 #2
Bruger du toad?
Avatar billede krosser Nybegynder
19. juni 2007 - 14:46 #3
Jeg bruger SQL developer
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. juni 2007 - 14:57 #4
Kender jeg ikke. Men er der ikke en mulighed for at höjreklikke på de data du skal exportere og välge save as, som der er i toad?
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. juni 2007 - 15:08 #5
Der står den kan exportere til CSV fil. Der må du ha muligheden for at välge "tab delimited" når du höjreklikker på tabellen.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2007 - 18:24 #6
Kan du programmere ?

Hvis man vil have data lidt specielt er det ofte hurtigere bare at skrive en
lille eksport utility.
Avatar billede krosser Nybegynder
26. juni 2007 - 13:38 #7
well tak for jeres kommentarer. Jeg prøver mig frem..

Mvh Krosser