Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
18. juni 2007 - 23:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

iDVD-lignende program, bare freeware.

Jeg vil gerne lave nogle DVD'er ud af mine hjemmevideoer og har set iDVD.
Men findes der et lign. program som bare er gratis?
Avatar billede egonspock Seniormester
18. juni 2007 - 23:55 #1
Vil det sige at du har en Mac, men ikke har fået iLife-pakken med? Hvis du ikke har indbygget DVD kan det være at den blot skal installeres separat.
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
19. juni 2007 - 09:24 #2
Jeg har en Mac, men fravalgte iLife under en formattering. Troede kun det var en trail-version som fulgte med.
Er det den fulde pakke som følger med?
Avatar billede egonspock Seniormester
19. juni 2007 - 10:05 #3
he, ja, det er skam den fulde pakke der fulgte med. Der er kun tre trial-ting med nye macs (så vidt jeg ved): iWorks, som består af Pages og Keynote og MS Office. Alt andet er godter, som man kan glæde sig over :-)

Den nyeste version hedder iLife '06, men ældre versioner virker også fint.
Avatar billede egonspock Seniormester
19. juni 2007 - 10:07 #4
Afhængig af hvilken Mac det er, så er der muligvis også Comic Life og GraphicConverter med i fulde udgaver. Og en hel masse andet, men jeg ville lige nævne det, da det også er gode programmer.

Det er trist at man i Windoze-verdenen er blevet så vant til at alt andet end styresystemet som følger med nye PC'er stort set er "crapware", men sådan er det ikke på en Mac :-)
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
19. juni 2007 - 12:58 #5
Jeg takker.
Fandt iLife på Mac OS X CD'en :-)

Fantastisk!