Avatar billede momolytter Nybegynder
18. juni 2007 - 12:35 Der er 3 kommentarer

office 2003 og vista - kan ikke sende dokumenter via word

Jeg har problemer med at windows mail i vista til at fungere sammen med:
1. officepakken - jeg vil gerne kunne sende et dokument som vedhæftet fil direkte fra word
2. min skanner - det er en pixma 510 som burde kunne sende billeder direkte via skanfunktionen. Den er instillet til at bruge windows mail, men der kommer en fejlmelding - "tjek dine mail-indstillinger"

Windows mail står som standard mailprogram.
håber nogle kan hjælpe
på forhånd tak - fra momo
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2007 - 16:18 #1
Info info info - vi kan ikke gætte os frem altid... ;)

Hvad sker der når du klikker på knappen E-mail????
Avatar billede momolytter Nybegynder
20. juni 2007 - 13:44 #2
I office 2003 har man under menuen "filer/send til" normalt mulighed for at sende dokumentet som vedhæfttet fil eller som mail. Men ingen af mulighederne optræder i menuen. - det til trods for at windows mail står i standardprogram.

Skanneren kan ikke finde mailprogrammet. Skriver "tjek indstillinger for email"
Avatar billede momolytter Nybegynder
20. juni 2007 - 18:46 #3
Windows mail fungerer som den skal
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester