Avatar billede miehelena Nybegynder
17. juni 2007 - 15:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

cusor hand og film

Har 2 spørgsmål til Director mx 2004

1: Jeg har et billede hvor jeg bruger denne:
on mouseUp me
  _movie.go("film1")
end
Jeg vil gerne have cusor ændre sig til en pegende hånd - hvordan gøres det

2: med den overstående knap bliver der afspillet en film(lavet som link til film) og jeg ville gerne den går tilbage til min start frame når den er færdig kan det lade sig gøre
Avatar billede simongc Nybegynder
17. juni 2007 - 18:14 #1
Jeg har kun erfaring med director ver. 8.5 men der er vist ikke noget problem med kompatibilitet.

Følgende kode burde virke:

on mouseUp me
  go to movie "film1"
end
on mouseEnter me
  cursor 280
end
on mouseLeave me
  cursor -1
end

Director starter normalt med frame 1 medmindre man f.eks. bruger "play" komandoen.

ellers kan følgende eksempel sikkert lede dig på vej:

go to frame "start" of movie "main"

Mvh. Simon

PS. Jeg har haft indbrud i dag og fået stjålet min bærbare computer samt et kamera - DØD OVER ALLE KRIMINELLE!
Avatar billede miehelena Nybegynder
20. juni 2007 - 07:50 #2
Mange tak for hjælpen *S*