Avatar billede novice-so-far Nybegynder
16. juni 2007 - 13:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gif-animation

Jeg har 2 .jpeg filer, som jeg gerne vil have lavet til 1 .gif animation. Når jeg forsøger at importere til et gif-animationsprogram, får jeg fejlmeddelelsen: List index out of Bounds(0)...  er der en ekspert, som kan hjælpe mig?
Avatar billede bentjuul Nybegynder
16. juni 2007 - 14:11 #1
out of Bounds betyder jo forbudt eller forbudt område, prøv at ændre dine jpg filer til gif filer i et billedbehandligsprogram først.
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
16. juni 2007 - 14:16 #2
Det var nemlig også min første indskydelse -for desværre stadig fejlen, hvad enten jeg omdøber til .jpeg eller .gif fra Bitmap
Avatar billede falster Ekspert
18. juni 2007 - 14:44 #3
De bliver ikke til gif, blot fordi du omdøber dem.

Åbn dem med f.eks. paint og gem dem som gif.
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
12. juli 2007 - 20:35 #4
>>falster

Selvfølgelig - det burde jeg have tænkt på :-o. Det løste så "out of bounds"-problemet.
Desværre opstår der, som der jo ofte gør, et nyt problem: Selv om jeg skallerer billederne i Paint, bliver de sindsygt "store" i mit Gifanimations-program. Har du flere gode råd?
Under alle omstændigheder har du fortjent pts., hvis du smider mig et svar :)
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
21. august 2007 - 22:48 #5
Lukker spørgsmål