Avatar billede boeriis Nybegynder
15. juni 2007 - 17:18 Der er 14 kommentarer

Salg af grafikkort - Nvidia GeForce

Jeg er rimelig uerfaren inden for området..
Men jeg har et grafikkort liggende
Hvor kan jeg bedst sælge sådan et, og til hvilken pris?

Det jeg har liggende er:
Nvidia GeForce FX5900ZT - VTD128
Avatar billede delakuer Nybegynder
15. juni 2007 - 17:20 #1
Hvis du tør at tage chancen så sælg det på qxl.dk og lav en auktion, ellers kan du sælge den på den blå avis. Afhænger jo også meget af, er det brugt? hvor gammelt er det? Er der kvittering?
Avatar billede boeriis Nybegynder
15. juni 2007 - 17:34 #2
Ingen kvitering desværre. Original kasse med, med alle tilhørende papirer.
Ja det er brugt.. Omkring 1 år og 3 måneder gammelt.
Avatar billede rebecca Novice
15. juni 2007 - 18:17 #3
som delakuer skriver, prøv qxl blot skal du bede køber om at overføre salgsprisen + porto til din konto dermed undgår du at blive snydt for betaling da du selvfølgelig ikke sender varen før du har modtaget beløbet.
På den måde undgår du selv at stå med udgifter til forsendelse pr.efterkrav hvis køber fortryder.

Handler selv en del på qxl og 99.9 % af gangene er det gået godt de fleste mennesker er dog ærlige folk.  :o)
Avatar billede gurly Praktikant
15. juni 2007 - 18:28 #4
syntes hurtigt man kan brænde sig på qxl, det koster jo pænge at sætte en mindstepris på, og hvad så hvis ingen byder ?
og undlader man en minstepris, og så ingen byder, så kommer der et bud i sidste øjeblik på en krone fra en af dem der altid byder sådan,
da det nok ikke er vildt meget du kan få for det, så ville jeg vælge den blå avis på nettet hvor du sætter en pris, eller skriv "gi et bud"
http://www.dba.dk/
Avatar billede boeriis Nybegynder
15. juni 2007 - 18:42 #5
foretrækker også selv dba af de to ovenstående..

men hvor meget kan jeg forvente at få? 100? 200?
Avatar billede screem_brille Novice
15. juni 2007 - 19:12 #6
det kort er velegnet som dør stopper ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2007 - 19:23 #7
Kortet er udmærket - kører på 3. år på et FX5600 og BF2 kører ok med det kort, så et FX5900 vil være et ok kort.
Forvent dog max 200 kr.
Avatar billede c-holst Novice
15. juni 2007 - 20:59 #8
hvad er problemet med qxl siger i

man sætter ikke en mindstepris, men en passende startpris. har gennemført masser af handler begge veje, og har aldrig oplevet fusk. klare aftaler med sælger køber inden man sender/betaler. er beløbet større kan du jo lave efterkrav

du brude nok få mere end 200 på qxl, hvis zt er et topkort fra serien.
synes generelt brugte grafikkort er meget dyre på qxl
Avatar billede rebecca Novice
15. juni 2007 - 21:10 #9
Et gratis alternativ er www.papkassen.dk

Hvis du regner med at få 100/200 kr for det ja så er det vel ikke for pengenes skyld du sælger det men mere for at det er synd at smide det ud :o)

Som sagt og som c-holst skriver kan jeg ikke se problemet med qxl det er nemt at bruge, selvfølgelig koster det lidt at sælge men det er dog meget lidt og her på E koster det jo også hvis du vil have lidt ekstra (promedlem)
Avatar billede gurly Praktikant
16. juni 2007 - 04:46 #10
john stinger > ja jeg har også et fx5600, er dit så også 256 mb som mit, omtalte kort her er jo kun 128 mb
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2007 - 15:24 #11
Jep - ydelsesmæssigt har det intet at sige.
Mere ram betyder hurtigere loadtider, ikke fald i ydelse.
Avatar billede boeriis Nybegynder
16. juni 2007 - 18:07 #12
tror det er 128 når det hedder VTD128?
Avatar billede gurly Praktikant
17. juni 2007 - 02:22 #13
Avatar billede c-holst Novice
22. november 2007 - 22:06 #14
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.