Avatar billede pskov Nybegynder
15. juni 2007 - 09:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vrtual Desktop Manager i Powertoys

Hvordan fungerer det? Når jeg starter programmet, sker der ingen ting?
Avatar billede nva Praktikant
15. juni 2007 - 10:04 #1
Du skal højreklikke på den nederste linie - processlinien hedder den vist. Så vælger du værktøjslinier og derefter desktopmanager.
Avatar billede nva Praktikant
15. juni 2007 - 10:10 #2
Denne Yomd3D synes jeg er ret god http://chsalmon.club.fr/index.php?en/Download#Yodm3D
Avatar billede pskov Nybegynder
15. juni 2007 - 10:49 #3
Mange tak. Jeg har koblet en ekstern monitor på min bærbare. Hvordan gør jer sådan at der fx kører Outlook på den eksterne og andre ting på den bærbare?

Er det muligt?
Avatar billede pskov Nybegynder
15. juni 2007 - 11:00 #4
Jeg har fundet ud af det selv nu.

Mvh
Peter
Avatar billede nva Praktikant
15. juni 2007 - 11:10 #5
Husk lige at lukke dine spørgsmål ved enten selv at lægge et svar og acceptere det - eller acceptere et af de svar andre har lagt. Marker den eller de brugere som du vil acceptere svar fra. Ud af 5 oprettede spørgsmål er de 4 stadig uden accepteret svar og dermed ikke lukket.
Avatar billede nva Praktikant
15. juni 2007 - 11:10 #6