Avatar billede nythjem Nybegynder
14. juni 2007 - 21:57 Der er 1 kommentar

Frontender søges..

Hej Alle,

sorry at det her indlæg er spam for nogle, men det er guld værd for andre, så poster alligevel :)

Jeg kender et nyt meget spændende firma, der har fået hevet nogle kæmpe ordre ind. Men de mangler freelance front-end´ere - og nogle af Danmarks bedste - intet mindre :)

Opgaverne er for nogle af Danmarks største virksomheder, ligeledes internationale :) Altså +1000 medarbejdere i mange tilfælde, så det er godt betalte jobs.

Jeg har lovet dem at høre mig lidt omkring, og jeg synes denne her kategori er perfekt, eftersom jeg ved af erfaring at der er nogle knald skarpe drenge herinde :)

Du skal kunne html, css samt javascript. Du være være vant til at få x antal psd´er leveret, skære dem ud, bygge html og funktionalitet. Du ved at så store virksomheder har tusinder af godkendelser og du modelerer din html præcis som designet. Du ved hvordan man får design til at se ens ud i Mozilla, Mozilla Firefox, IE 5.5, IE 6, IE 7 samt Safari (knap så vigtigt).

DIV er en selvfølge. Du kender html elementerne og ved hvordan man bruger dem..

Er det dig der kan det, og er du samtidig freelancer der ønsker en virkelig stærk samarbejdspartner, så skriv :)

Min rolle er at jeg kigger dine referencer igennem. Ganske simpelt. Hvis du opfylder behovet anbefaler jeg dig til dem. Du er ikke garanteret arbejde, men så godt som tæt på :)

Skriv til mig, send nogle referencer med, eventuelt noget om dig selv :)

Bedste hilsner,

Michael

PS. UNDSKYLD SPAM RØDDER :)
Avatar billede nythjem Nybegynder
14. juni 2007 - 21:57 #1
Og så prøver vi også lige med en e-mail :)

to.michael.nilsson (at) gmail.com