Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2007 - 20:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke oprette bruger ved Tradedoubler.dk?

Hey

Jeg har nu prøvet at oprette en bruger hos tradedoubler 3 gange og den bliver ved med at skrive at det er en forkert kode jeg bruger?.

Jeg har fået aktiveringsmailen alle 3 gange og har også aktiveret ?

Nogen som oplever det samme?
Avatar billede somethingwhat Nybegynder
15. juni 2007 - 10:53 #1
Er det det samme password du benytter hver gang? I så fald prøv noget andet, noget med tal og bogstaver (altså igen tegn som . - ; : /# osv.)
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2007 - 22:55 #2
nej ikke det =/.. tak for svaret.. lukker