Avatar billede mr_y Nybegynder
14. juni 2007 - 16:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ønsker en banner til min side.

hej eksperter

er der en der gider komme med en løsning på mit banner problem.
her kan i se mit forsøg "misløkket" www.karenhansendesign.dk
det skriger i øjnene.

jeg giver 200 points til den der er mest kreativ, men husk det er dansk design og det må godt være stil rent og ikke som jeg har lavet det.

Jeg er ved at lave et par andre sider hvor jeg vil løbe ind i samme problem og er villig til at betale for arbejdet " næste gang"

MR_Y
Avatar billede bill20 Nybegynder
14. juni 2007 - 17:11 #1
Avatar billede Kengun Praktikant
15. juni 2007 - 11:07 #2
www.kengun.com/eksperten - Jeg synes rødt passer bedre til en dame :). For at det skal passe ind så må du ændre baggrundsfarven i menuen til R=128, G=0, B=0 (#800000)
Avatar billede bullemand Nybegynder
15. juni 2007 - 11:41 #3
Avatar billede bullemand Nybegynder
15. juni 2007 - 11:41 #4
Har lagt copyright på, som jeg selvf nok skal fjerne hvis du bruger det.
Avatar billede groovin Nybegynder
17. juni 2007 - 06:41 #5
Avatar billede mr_y Nybegynder
17. juni 2007 - 09:18 #6
Syntes det er nogle kreative løsninger i har fundet på. Jeg bliver lige nød til at se lidt mere på dem før jeg vælger løsningen.