Avatar billede olav76 Nybegynder
13. juni 2007 - 12:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

slette data i en opdateringsforespørgsel

Jeg vil gerne fjerne data (altså ikke slette posterne) i en opdateringsforespørgsel. Det drejer sig om nogle datoer samt nogle boolean-værdier. Hvad skal jeg skrive i feltet "Opdater til" for at fjerne datoerne, og hvad skal jeg skrive for at fjerne "Hak'ene" i boolean-felterne?
Avatar billede kabbak Professor
13. juni 2007 - 12:34 #1
Hvad skal jeg skrive i feltet "Opdater til" for at fjerne datoerne
= Null

hvad skal jeg skrive for at fjerne "Hak'ene" i boolean-felterne? = False eller Falsk
Avatar billede olav76 Nybegynder
13. juni 2007 - 12:50 #2
Tak for det.

Sendt et svar Kabbak, så får du pointene.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juni 2007 - 13:57 #3
Se om du ikke kan bruge 0 eller -1, i stedet for false/falsk..

0/-1 er mere generelt..
Avatar billede kabbak Professor
13. juni 2007 - 14:13 #4
et svar ;-))