Avatar billede triumph10 Nybegynder
12. juni 2007 - 21:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min computer fryser

Hej.

Jeg har en AMD XP Barton 3000+ med 1 gb ram. Jeg har vandkøling (ekstern radiator). Jeg tror bios'en er sat til at slukke computeren ved 60 grader c. Mit bundkort er Asus A7N8X-E Deluxe med grafikkort HIS Excalibur ATI Radeon 9800 256 mb ram med vandkæling conncted til, i stedet for standardkøler.
Hvorledes kan jeg ændre bios konf. så den slukker ved 70 eller 80 grader, hvis det er der problemet ligger. Så vidt jeg ved er det den nyeste bios version til bundkortet.

Den fyser af og til til tilfældige tider, fx ved brug af word, spil, surf på nettet. Dette kunne være en software konflikt efter en installation af et ukendt program.

Problemet kunne også være noget helt trejde.

Kan I hjælpe?

NB! Hvis der er sprørgsmål yderligere, spørg løs.
Avatar billede triumph10 Nybegynder
14. juni 2007 - 10:17 #1
hmmm
Avatar billede corleonedk Nybegynder
14. juni 2007 - 18:38 #2
Så vidt jeg ved er det ikke muligt at ændre det.Kommer din cpu over 60 med din køling?