Avatar billede voursez Nybegynder
12. juni 2007 - 20:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne udvalgte CS3 elementer

Okay, jeg har fået installeret Photoshop CS3 efter stor anstrengelse med forud installeret beta og sådan. Nu står jeg så i den situation at jeg har fået et par *ekstra* programmer med i installationen, som
Stock Photos, Device Central, Bridge mm. Og selvfølgelig har Adobe været så flinke ikke at bidrage med en uninstaller.

Nogle ideer til hvordan jeg fjerner disse programmer, uden at fjerne de programer jeg gerne vil beholde?

På forhånd tak.
Avatar billede prodic Mester
12. juni 2007 - 20:51 #1
Hvis de ellers nyttige programmer generer , så prøv at kaste dig ud i dette:
http://www.adobeforums.com/cgi-bin/webx?128@@.3bc3d693
http://www.ilemoned.com/software/customizing-adobe-cs3-installation

Kan ikke give garantier for at det virker, da jeg personligt ikke generes af de nævnte programmer og derfor ikke har afprøvet ovennævnte procedure.
Avatar billede dortek Nybegynder
13. juni 2007 - 07:19 #2
Bridge er da et vildt godt browse-program. Jeg kan slet ikke undvære det... Du skulle tage at give det en chance ;-)
Avatar billede voursez Nybegynder
15. juni 2007 - 17:41 #3
Argh.. Jeg beholder dem vel bare så.. Det er ikke fordi selve programmerne generer mig så meget, det er mere det jeg ikke fik valgmuligheden om det. Tak for hjælpen!