Avatar billede lestrata Nybegynder
11. juni 2007 - 20:52 Der er 3 kommentarer

Mit tastatur holder op med at virke nogle gange

Hejsa,

Jeg har et mystisk problemmer med mit tastatur, nogle gange holder det op med at virke, og jeg bliver nød til at genstarte for at få det til at virke igen.

Problemmet opstår oftes når jeg sidder og spiller spil, men også nogle gange når jeg bruger computeren til andet, men langt sjældenere.

Der kan gå flere uger imellem, men sker dagligt når jeg spiller bestemte spil.

Med mit gl. tastatur havde jeg det samme problem, så det er ikke der problemmet er.

Er der der har en god idé til hvad fa'en der kan værre galt?

Jeg har levet med det her problem siden jeg fik computeren for et par år siden men det er pisser irreterende når man spiller online spil.

Tastaturet er med kabel, og jeg bruger Windows XP
Avatar billede evex Nybegynder
11. juni 2007 - 23:57 #1
Umiddelbart lyder det som en løs forbindelse i tastatur indgangen.. Hvis du er så heldig at din mus sidder i USB stik så ville jeg anbefale at rykke rundt på det.
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
13. juni 2007 - 00:44 #2
Er du sikker på at det ikke er computeren der simpelthen går "ned" ?
Avatar billede lestrata Nybegynder
13. juni 2007 - 12:31 #3
Det kan godt værre at det er en løs forbindelse i tastatur indgangen.
Men mus har forbindelse via USB, og tastaturet har forbindelse via et rundt stik.
Så jeg kan ikke ligge prøve at bytte rundt på dem.

Ja computeren går ikke ned, jeg kan sagtens starte og lukke programmer, spille videre osv., men kun med musen.
Det eneste der ikke virker er tastaturet.