Avatar billede claxton Nybegynder
11. juni 2007 - 16:19 Der er 6 kommentarer

Mit cd-drev kan ikke se de tomme cd'er som jeg skal brænde på

Hvad kan det skyldes at cd-drevet ikke kan se de brænbare cd'er jeg sætter i ? Jeg kan ikke finde oplysninger om drevets specifikationer på min bærbare Thinkpad 52 windows xp, hvor står disse oplysninger om systemet ? Drevet kan godt rippe fra lyd-cd.
11. juni 2007 - 16:24 #1
... hvilket brænder program ?
11. juni 2007 - 16:26 #2
[Start][Kør] i boxen skrives [MSInfo32]
... vælg [Komponenter][CD-Rom] ...
Avatar billede claxton Nybegynder
12. juni 2007 - 10:08 #3
Programmet er Windows Media Player, kan du anbefale et andet ?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
13. juni 2007 - 15:08 #4
bare en tanke, skiverne er f.eks. +r og dit drev kan kun læse r- eller omvendt.
Avatar billede claxton Nybegynder
19. juni 2007 - 11:18 #5
De cd'er jeg har hedder bare cd-r ikke + eller -
Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. juni 2007 - 09:21 #6
Det er 100% sikkert at de er +r eller r-

cd-r (er det en bindestreg eller et minus)