Avatar billede gic2k3 Nybegynder
09. juni 2007 - 18:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Vista larmer.

Hej alle sammen

Har lige opgraderet min PC til windows Vista. Det hele kører perfekt så det er dejligt...
Men min harddisk står og arbejder som en besat hele tiden, det er faktisk en støjsene???
Indekserer den drev eller hvorfor står den og larmer...
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
10. juni 2007 - 20:03 #1
Jeg har samme problem :-(
Avatar billede venturer Nybegynder
11. juni 2007 - 10:43 #2
Det er lige nøjagtig indeksering den gør meget i. Hvis ikke du har brug for funktionen kan du slå den fra. Dette kan du gøre fra Kontrolpanelet under "System og vedligeholdelse" hvor du finder "Indeksering". Herfra kan ud fjerne fluebenet for de lokationer du ikke ønsker indekseret.
Avatar billede gic2k3 Nybegynder
11. juni 2007 - 11:49 #3
Jeg takker har fjernet flueben i de mapper som var i indekseringsmenuen, håber det var det du mendte...kunne nemlig ikke finde en knap som slog det fuldstændig fra..
Smid et svar venturer
Avatar billede venturer Nybegynder
11. juni 2007 - 14:46 #4
Du kan vist kun helt deaktivere det ved at slå servicen fra. Hvad du har gjort er det letteste.
Du kan evt. også kigge på din Windows Defender. Den kører automatisk på betemte tidspunkter. Dette kan også lave lidt ekstra "trafik" på din disk. Jeg kører den manuelt når det er belejligt.
Avatar billede coolbas Nybegynder
25. juni 2007 - 12:40 #5
Det kan ligeså godt være søgehovedet på din harddisk der starter op og stopper, dette giver en irriterende lyd, der kan forveksles med tegn på en slidt harddisk, hvor den spinner op og så ned igen.

Er en løsning på problemet her

http://www.vistaguide.dk/tweaks/tweaks/browse/1/article/5/underlige-ha.html