Avatar billede mortcob Nybegynder
07. juni 2007 - 15:10 Der er 3 kommentarer

VBA: Makro som finder celler, som der ikke kan vise teksten

Hej eksperter.

Jeg har prøvet at søge rundt på nettet uden held. Derfor håber jeg en af Jer har et godt råd.

Kan man lave en makro, som finder frem til de så velkendte ######-celler, som ikke kan vise værdien grundet at kolonnebredden eller rækkehøjden ikke er høj nok.

Årsagen til mit spørgsmål er, at jeg tidligere har fået hjælp til at ændre størrelsen på en flettet celle, når dette er tilfældet. Men det er en meget tung makro at afvikle på et større område. Derfor vil jeg først få en makro til at finde #####-cellerne, for så derefter at afvikle makroen på disse celler.

På forhånd tak.
Avatar billede kabbak Professor
07. juni 2007 - 18:40 #1
kan du ikke bruge denne

Cells.EntireColumn.AutoFit
Avatar billede kabbak Professor
07. juni 2007 - 18:41 #2
og hvis det er rækkehøjden

  Cells.EntireRow.AutoFit
Avatar billede mortcob Nybegynder
07. juni 2007 - 23:12 #3
Nej, desværre ikke, når det gælder flettede celler.