Avatar billede stry Nybegynder
07. juni 2007 - 09:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Acer Aspire fryser ved boot

Hej eksperter,
Min nyindkøbte Acer Aspire pc fryser fryser så snart den startes.
Den når kun til den helt indledende Acer-boot skærm før den fryser totalt.
Der står ganske vist "Del: Enter setup" og "F12: Boot menu" men der sker ingenting når jeg prøver disse - den er helt død.
Jeg talte med Acer-support som sagde at den skal indleveres og måske have "flashet boot" eller noget i den retning - er der ikke noget jeg selv kan gøre (jeg har en fornemmelse af at det godt kan tage lang tid hvis den skal "på værksted")

På forhånd tak.
Avatar billede peet-49 Novice
07. juni 2007 - 09:19 #1
Send den ind, går der nogen galt, når du opdaterer bios, er der imgen garanti, der dækker.
Avatar billede nva Praktikant
07. juni 2007 - 09:24 #2
Det er vel ikke fordi du skal trykke på en Fn-tast for at de 'rigtige' F-taster virker?
Avatar billede morhan Novice
07. juni 2007 - 12:13 #3
muligheden for at man selv kan flashe bios er slet ikke til stede, hvis man ikke kan få liv i computeren
Avatar billede skamf Nybegynder
07. juni 2007 - 12:26 #4
Nej han kan ikke opdater den bios selv , den sider Fysik på bundkorte og skal flash`s , Hvis han selv Åbener den ja så ryder Garantien på den  , da der som regl sider plumper under Keyborde , og hvis de er væk så skal de nok sige en ting eller to ;)

Samme som peet-49 Send den ind og Normal tid for en rep er vel 1 - 3 Uger og købe loven siger at rimligtid er omkring  30 dage  Så vidt som jeg husker ,
Avatar billede stry Nybegynder
13. juni 2007 - 12:19 #5
Den er sendt til rep.

Ikke lige det svar jeg havde håbet på, men tak for deltagelse.
Avatar billede peet-49 Novice
13. juni 2007 - 12:32 #6
Selv tak.