Avatar billede connorz Nybegynder
05. juni 2007 - 13:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Warning i forbindelse med minitoc - kan man gøre noget ved den?!

Jeg har 5 warnings, som jeg gerne vil af med. Jeg får følgende i min log:
Package minitoc(hints) Warning: <W0030>
(minitoc(hints))                --- The \part command is altered
(minitoc(hints))                after minitoc.

Package minitoc(hints) Warning: <W0023>
(minitoc(hints))                --- It may be the consequence
(minitoc(hints))                of loading the ``hyperref'' package.

Package minitoc(hints) Warning: <W0028>
(minitoc(hints))                --- The \chapter command is altered
(minitoc(hints))                after minitoc.

Package minitoc(hints) Warning: <W0023>
(minitoc(hints))                --- It may be the consequence
(minitoc(hints))                of loading the ``hyperref'' package.

Ja, jeg bruger hyperref, men den vil jeg jo helst ikke undvære. Er der nogen, der ved, hvad denne warning skyldes og om jeg evt. kan gøre noget ved det?
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2007 - 13:33 #1
tjek minitoc manualen (jeg har aldrig anvendt den) men de to altered bemarkninger er nok ikke warnings som saadan, men mere af type information. minitoc vil goere opmaerksom paa at den altsaa laver om paa disse to.
Avatar billede connorz Nybegynder
05. juni 2007 - 15:19 #2
Så det vil sige, at det ikke reelt er warnings? Det er bare fordi TeXnicCenter identificere dem som værende warnings. Men tror bare jeg ignorere dem så. Hvis jeg får tid, kan jeg måske kigge i minitoc manualen, selvom jeg muligvis ikke helt er god nok til Latex til at få noget ud af det...