Avatar billede rah123 Nybegynder
05. juni 2007 - 07:09 Der er 2 kommentarer

Hjælp til Rapport i Access

Er der en der ville hjælpe mig med lave to rapporter i access, jeg har lavet alt andet jeg har desværre ikke nogen efaring med vba eller sql. De to rappoter skal se sådan ud:

Varen  Jan(06) Feb(06) Mar(06)...Juli(07)
Mælk      1      1      1        1

selv rappoterne er basseret på krydstabuleringsforespørgsel, og derefter vælger man varen i frm fra en rulle liste.
Hvis der er en som kun hjælpe mod måske en lille betaling?
Avatar billede j4k0b Nybegynder
07. juni 2007 - 10:22 #1
Hvordan skal resultatet gemmes/vises? Er der nogle krav til programmeringssprog og lign.?

Lidt mere info, så er vi hjulpet lidt hen ad vejen :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2007 - 23:20 #2
Send din db til spg.eksperten@gmail.com så tager jeg et kig!~)