Avatar billede tt2002 Nybegynder
04. juni 2007 - 22:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til at tegne rum i 2D

Jeg har brug for et program til at tegne rum (værelser, stuer, etc.) i 2D (oppefra). Programmet behøver ikke at være avanceret. Det vil være et plus hvis det på forhånd har skabeloner for døre, vægge og vinduer.
Programmet skal bruges til at tegne en lejlighed oppefra. Tegningen skal bare være helt enkel. Der skal ikke tegnes interiør, møbler osv.
Programmet SKAL være gratis, men det må gerne være sponsoreret ved reklamer el.lign.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede qp Nybegynder
04. juni 2007 - 23:37 #1
Ser ud som om smartdraw har fået en pakke hvor man kan designe værelser. Har dog ikke prøvet præcist at designe rum med det, men smartdraw er et meget godt og let program til at lave diagrammer i. Det er dog ikke gratis, men man kan få lov til at prøve det et stykke tid :)

http://www.smartdraw.com/specials/homedesign.asp?id=101125
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. juni 2007 - 11:04 #2
Eller måske noget i denne retning :

http://www.pcworld.dk/download/77/1561
Avatar billede tt2002 Nybegynder
06. juni 2007 - 20:48 #3
thesheriff:
Det var lige hvad jeg ledte efter. Mange tak. Smider du et svar?

qp:
Jeg har ikke kigget nærmere på din løsning, da jeg har brug for et program, jeg kan bruge over længere tid, og ikke kun for en begrænset periode. Men ellers tak for svaret.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
06. juni 2007 - 21:01 #4
Værs'go